Re: brakuje tylko proca....

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 18:59:19 MET

Ictus <ictus@NOSPAM.op.pl> wrote:

> tylko chodzi o SDRAM... tak tylko przypominam bo nie mowie ze te
> plyty nie obsluguja... nie znam plyt z tamtych czasow

            KT133A i czesc KT266[A] tez obsluguje SDR SDRAM [bo SDRAM obsluguje
kazda plyta pod K7/K8 - RAMBUSow ani FPM/EDO RAM tam nie wlozysz].
Generalnie wtopiles z ta plyta - KT133 [bez A] to archaiczne i bez
perspektywy rozwiazanie. Za ta cene mozna bylo spokojnie kupic plyte na
KT133A lub KT266A z obsluga SDRow. Chyba najrozadaniej byloby ja sprzedac
i kupic odpowiednia na KT266A jesli zalezy Ci na pamieci.
Do obecnej plyty najszybszy CPU to Athlon 1400 z magistrala 100 Mhz.
Ceny za takie CPu sa irracjonalne, grzalka straszna a w tej chwili to co
sprzedaje sie na Allegro to kpina - sprzedawcy nawet nie racza napisac
czy FSB 133 czy 100 MHz.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl