nie wykrywa karty sieciowej [długie]

Autor: Wojtek <woytecc_at_usunpoczta.fm>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 12:54:11 MET

Spotkałem się z czymś takim po raz pierwszy. Złozyłem komputer i
zainstalowałem xp (CPU P4 3GHz, MSI 865PE Neo3, VGA 256MB nvidia).
Zaitalowałem sterowniki z płyty i okazało sie że system nie wykrywa karty
sieciowej (realtek GB LAN). Bios również. Zaznaczam, iż karta sieciowa jest
zintegrowana a w biosie jest zaznaczone enabled. Co jest jeszcze
dziwniejsze, to to, że zamontowałem na PCi kartę sieciową też realtek 8139
100mbps i też jej nie wykrywa.
Złożyłem inny zestaw ale z takich samych podzespołów i to samo się dzieje.
Co robię nie tak albo ja juz nie wiem co....