Centrino HP8220 jak zmniejszyc jeszcze taktowanie?

Autor: Pawel Halastra 'FRT' <fortar_at_o2.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 12:49:05 MET

Witam!
Zastanawiam sie czy mozliwe jest w tym komputerze zejscie z taktowaniem
CPU ponizej mnoznika 6x? Mnie (procesor 1.6GHz) jak dotad ten proceder
sie nie udal, a zalezaloby mi na tym bardzo gdyz przy std minimalnej
czestotliwosci przez prawie caly czas dziala wentylator - nie jest co
prawda glosny ale przydalaby sie jednak cisza "absolutna" :-)

Centrono Hardware Control jakos nie specjalnia dziala...

Druga sprawa: czy dobrze mysle ze w tym modelu bateria doladowywuje sie
dopiero jesli jej stan spadnie ponizej 95%, w innym przypadku nie jest
nigdy doladowywana?

Dzieki!

Paweł Halastra