Komputer do AutoCada i 3D Studio

Autor: Gozdek <gozdek_at_cconline.com.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 10:15:28 MET

Czesc,

Mam do Was taka oto sprawe:

Moja dziewczyna studiuje architekture. Robi rozne projekty w AC i 3DS.
W zwiazku z tym jej obecny komputer zaczyna bys za slaby - narzeka na
plynnosc pracy itp.

Oto obecna konfiguracja:
Soltek SL-75KAV
AthlonXP 1600+
128+256 SDRAM PC 133
Riva TNT AGP
Maxtor 40 GB 7200 RPM

Pomyslalem, ze sprzedam plyte, cpu oraz pamiec na allegro za okolo 250-280
PLN,
doloze 100-150 i kupie jakiegos semprona 2500 + asrock + 256 ramu.
Jednak nie wiem czy do dobry pomysl, nie chcialbym aby zestaw dzialal mniej
wydajnie niz
obecnie. Co polecacie wymienic? Slyszalem o ronych kartach graficznych
akcelerujacych cada i 3ds - Quadro.

Bardzo prosze o jakies rady.

--
Gozdek