cpu fan - falszywe alarmy

Autor: stoker <stoker_at_chello.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 06:59:14 MET

plyta asus a8n-sli i procek athlon64 3000+ z firmowym
wiatrakiem AMD. Bios zatrzymuje komputer w momencie
startu - zagladam do srodka i zawsze to samo - wiatraczek
dziala. wiem, ze w biosie mozna wylaczyc opcje kontroli
obrotow wiatraka i uniknac falszywych alarmow. Najpierw
jednak obnizylem na najnizsze 800 obrotow i tez sie
zatrzymuje. Mam najnowszy bios i sam komp ma moze
ze dwa miechy - powstaje pytanko co to moze byc -
wada plyty glownej czy AMD dodaje kiepskie wentylatory,
ktorych obroty poczatkowe zbyt dlugo sa za niskie ...
ktos z Was mial taki problem ? jest sens wymienic chlodzenie
na procesorze ?