Re: Drukarki HP

Autor: miab <miab1_at_fibernet.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 14:21:24 MET

Doc <docentos13@wp.pl.die.spamer.die> wrote:

> Poszukałem i znalazłem 13ml tusze do Epsona R1800. I w dodatku jest
> ich 8. Mam taką drukareczkę w pracy. A na drugim biegunie mam w pracy
> HP z pojemniczkiem 69ml. Więc to nie jest regułą, że HP ma
> mikropojemniki. Myślę, że wsyscy producenci starają siętak robić.
> Pytanie w jakiej mierze jest to wyrachowanie, a w jakiej technologia
> (miejsze pojemniki to mniejsza bezwładność - można szybciej drukować).
>
> Ale moje pierwotne pytanie nie było o tuszach jako takich tylko o
> sprawowanie się drukarek HP serii 3900. Ponawiam je.

Akurat te najmniejsze pojemniki w nowym HP(od 3,5 do 6 ml) to nie chodza
z głowicą. Owszem kiedys HP dla bardzo dużych zbioników w drukarkach
biurowych oddzielał je od głowicy, ale teraz to już ewidentne cfaniactfo.
Na szczęście przypusczam że zaraz pojawią sie butle do przyłaczania
do tego wynalazku i będzie po ptakach. Przecfaniaczyli.

miab