Re: Drukarki HP

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.die.spamer.die>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 14:05:16 MET

Dnia Wed, 9 Nov 2005 22:27:51 +0100, Polar napisał(a):

> mini tusz 8 lub 13 ml.....?
> poszukaj takiej pojemności u innych... powodzenia :)

Poszukałem i znalazłem 13ml tusze do Epsona R1800. I w dodatku jest ich 8.
Mam taką drukareczkę w pracy. A na drugim biegunie mam w pracy HP z
pojemniczkiem 69ml. Więc to nie jest regułą, że HP ma mikropojemniki.
Myślę, że wsyscy producenci starają siętak robić. Pytanie w jakiej mierze
jest to wyrachowanie, a w jakiej technologia (miejsze pojemniki to mniejsza
bezwładność - można szybciej drukować).

Ale moje pierwotne pytanie nie było o tuszach jako takich tylko o
sprawowanie się drukarek HP serii 3900. Ponawiam je.

Pozdrawiam,

--
Doc