Re: Printservery

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 21:15:10 MET

Tomasz Nowak <tnowak@nospam.netventure.pl> wrote:

> Niekoniecznie. Udostępnienie drukarki podłączonej do komputera
> wymaga włączenia tego komputera przed wydrukowaniem. Jest to
> szalenie uciążliwe. Natomiast interfejsesieciowy (tj wbudowany
> już printserwer) mają tylko te droższe drukarki, których
> kupowanie, np. do domu, jest nieuzasadnione.

            W praktyce domowej [a nie biurowej w cyklu pracy 8h/doba] wychodzi
inna sprawa - i tak trzeba drukarke recznie wlaczyc i wylaczyc, no chyba
ze bedzie caly czas dzialala w standby. Z tego wlasnie wzgledu jakos nie
spieszy mi sie do kupienia do dokupienia swojej jetdirecta :/

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl