Re: Wybór tunera TV ....

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 20:30:04 MET

Pandy w wiadomości <news:dkt2uk$7l6$1@news.dialog.net.pl> napisał/a:

> kablowce od pierwszego razu, poprawnei rozpoznany standard dzwieku B/G i
> D/K - nie ma NICAM - to wada (wlascwie nie jestem pewien czy nie ma... jakos
> mnie to nie interesowalo... :D - uzywam jej tylko do wciagania obrazu po
> niskiej, czasem wlacze TV ale nie dociekalem czy to NICAM czy mono)

Szkoda, stereo to jeden z powodów ewentualnej "przesiadki" ze starej karty
na nową.
W pobliskim sklepie w cenniku nowe tunery widnieją jako "TV 2000XP EXPERT
A2/NICAM" - mają wyspecyfikowane oba standardy stereo, stare modele mogły go
nie mieć, ale wówczas raczej z dodaniem układów stereo nastąpiła by lekka
zmiana nazwy modelu...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel