Re: Jak podłączyć nagrywarkę DVD i napęd DVD?

Autor: Marcin Netmaniak <m.netmaniakTNIJ_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 15:47:42 MET

Dnia Wed, 9 Nov 2005 15:18:28 +0100, Paweł napisał(a):

> Generalnie i powszechnie uważa sie że dobrze jak nagrywajki są w ogole na
> osobnej taśmie.

Ja piszę o sytuacji, w której tylko jeden napęd to nagrywarka, a drugi
-- zwykły "odczytywacz". Wiem, że polecane jest podpinanie napędów do
osobnych taśm, ale osobiście nie jestem fanem kopiowania płyt "w
locie". Mi chodzi bardziej o to, czy np. napęd DVD podpięty jako SLAVE
będzie w stanie płynnie odtworzyć film DVD, czy lepiej podpiąć go na
MASTER, bo wypalarka DVD i tak poradzi sobie na SLAVE. I pytam o
osobiste doświadczenia/odczucia w tym temacie.

--
Pozdrawiam,
Marcin Netmaniak