Re: Wybór tunera TV ....

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 11:34:58 MET

Pandy w wiadomości <news:dkshs4$nd2$1@news.dialog.net.pl> napisał/a:

> Ma wlasna i to calkiem niezla aplikacje - ogolnie instaluje i nie mam
> klopotow. wyglad jak dla mnie zbyt fancy ale co poradzic - to aplikacja dla
> endusera. - jesli mam wciagac powazniejszy obraz to i tak uzywam vduba

Pomarudzę jeszcze: "calkiem niezla"? Czy to oznacza, że ta aplikacja
zapamiętuje konfigurację capturowania (jakie parametry obrazu, dźwięku, jaki
kodek obrazu/jego ustawienia)? I czy można jej użyć w harmonogramie zadań (a
może ma jakąś własną opcję "schedule")?
Wygląd aplikacji nie ma dla mnie znaczenia pod warunkiem, że nie zmniejsza
wygody jej używania (np. za małe napisy, przyciski itp). Co masz na myśli
mówiąc, że do poważniejszego obrazu używasz vduba w kontekście capturowania?
Capturujesz vdubem? W pełnej rozdzielczości, nie gubi klatek ani
synchronizacji?

Orientujesz się może, czy ten leadtek jest kłopotliwy pod linuksem?

--
Pozdrawiam,
  Gargamel