Re: Manta czy Creative

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 08:08:06 MET

insane napisał(a):
> a'propos slabszych producentow, to mam tez do czynienia z jakims starym
> media-tech'em bezprzewodowym. Zestaw sie nazywa Supra-cos-tam.
> Podlaczany jest przez ps2. Jest o niebo lepszy od Creative'a bez dwoch
> zdan.

Mediatech jest IMHO conajmniej o klasę wyżej od Manty.
Ta druga to chyba najgorszą tandetą jaką można w ogóle dostać.
Miałem kiedyś wątpliwą przyjemność pracy na jednej takiej klawiaturze (z
promocji w MediaMarkt).
Komfort pracy - tragedia.
Wykonanie - bez komentarza.
No i oczywiście po ok. miesiącu użytkowania była do wyrzucenia.

--
Psylo