Re: Manta czy Creative

Autor: insane <prv_at_prv.prv>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 23:22:47 MET

Użytkownik "xxx" <ala@ala.pl> napisał :

> creative serii 6000 mialem w pracy pare zestawow, dwa do serwisu
> pojechalo, przestaly dzialac po miesiacu, wykonczenie tez nie rewelacyjne

Z wykonczeniem zgadzam sie, ale nie oszukujmy sie - co mozna dostac za cene
ponizej 100pln ?

Mam tego Creative'a oraz problem z dryfowaniem wskaznika myszy na ekranie.
Problem zniknal dopiero po zastosowaniu specjalnej podkladki. Dodatkowo
strasznie kurwię na brak reakcji klawiatury i myszy na szybkie klikanie, tak
jak sie to robi w grach. Generalnie zestaw ten nie nadaje sie IMO nawet do
prac biurowych.

Chesz sie zamienic? Sam musisz porownac. Manty nie znam i nie wiem co to.

a'propos slabszych producentow, to mam tez do czynienia z jakims starym
media-tech'em bezprzewodowym. Zestaw sie nazywa Supra-cos-tam. Podlaczany
jest przez ps2. Jest o niebo lepszy od Creative'a bez dwoch zdan.

pozdro!

--
insane