Czy istnieje port LPT podłączany przez USB?

Autor: Rafał <niechce_zadnych_at_emaili.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 07:30:56 MET

Witam wszystkich serdecznie!
Mam taki problem:
Stary i nezwykle użyteczny programik DOS-owy i nowy Notebook. No i
niełaskawa ręka nowoczesności i postępu ździeliła mnie po pysku, ponieważ
nie mam możliwości wydruku z tego programiku. Jako iż posiadam drukarkę,
która szczęśliwym trafem obsługuje jeszcze kody sterujące DOS-a, to
chciałbym móc z niej skorzystać, ale nie mam portu LPT.
Czy ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć czy istnieje na rynku coś takiego
jak przejściówka PC USB -> LPT Drukarka :)
A jeśli nie, to niech ktoś podpowie co z fantem zrobić - może jest jakiś
programik do konwersji LPT -> USB.
Pozdrawiam
Rafał