Re: Ekran Panoramiczny - jaki laptop ?

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 07:29:56 MET

Dexter-Labolatory napisał(a):
> witam
>
> co to znaczy "ekran panoramiczny" w laptopach ? jakie to sa dokladnie
> parametry ?
>
> bo niewiem czego konkretnie szukac a chce kupic laptopa z duzym ekranem i
> chyba wlasnie panoramicznym :)
>
> zalezy mi na jak najwiekszym ekranie i mozliwie najnizszej cenie
> laptop do zastosowan biurowych , czasem jakis film,
> musialby miec
> minimum 60GB dysk, karte sieciowa, 512MB RAMu -> duzy ekran, bez windowsa
> bo mam licencje
>

> mozecie cos polecic?

Są laptopy z 17' calowym ekranem panoramicznym- to chyba największ co
można dostać przynajmniej w Polsce.
Musisz pamiętać, że będie to ciężki sprzęt i na baterii długo niepochula.
Coś w miare taniego?
Zobacz laptoty z serii Aspire Acera- może tam coś dobierzesz i to nawet
z wbudowanym tunerem TV
Są jeszcze Toshiby Qusimo, ale to już baardzo wysoka cena.