Re: Celeron Wiliamette 1.7GHz zamienić na P4?

Autor: Maciej Ł. <mlab_at_op.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 19:26:06 MET

PAndy napisał(a):
> Przyniesie napewno poprawe ale czy taka jak sie spodziewasz... no coz smiem
> watpic - taki celeron 1.7GHz jest wolniejszy od celerona tualatina 1.2GHz.
> Zyske z p4 bedzie ale nie az tak spektakularny. Moze lepeij pomysl o zmianie
> plyty. Ten celek powinien sie jakos podkrecic - moze tu jest wieksze pole
> manewru? lepsza plyte i lepsze pamieci - to taka luzna propozycja

Mój główny cel, to zmienić za nie wielkimi kosztami, ale sensownie...
tzn. obawiam się, że ogólnie może P4 Wiliamette lub Northwood same w
sobie są beznadziejne? Na benchmark.pl znalazłem tylko info o Celkach
opartych na tych rdzeniach - te są strasznie wolne. Nic nie pisali o P4.

Co byś powiedział na zmianę płyty, procka, pamięci i przejście na
Athlona? Np. Athlon Xp 2000+?

--
Maciej Ł.,
Gentoo Linux