Re: Wybór tunera TV ....

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 18:29:27 MET

Ja polecam posaiadanego w kompie w pracy Winfast TV Expert 2000XP - ma
calkiem niezly soft, jest stabilny, robi to co trzeba, obraz nie jest zly.
W domu mam strutenkiego fastcoma na bt878 - ten ma dobre wsparcie w sofcie -
dscaler jest najlepszym znanym mi programem do obslugi kart na bt.
A co do dekodowania dziweku w C+ jak tutaj ktos pisal - karta TV nie ma nic
do rzeczy, dzwiek miacha albo CPU albo jak masz zainstalowane drivery KX do
kart sblive to odpowiednia wtyczka i poczciwe emu10k dekoduje nagre i robi
to znacznie lepiej niz soft na PC :D