Zasilanie - 24piny na plycie, z zasilacza 20+4

Autor: Lukasz Palka <p.a.l.a_at_poczta.fm>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 18:20:21 MET

Witam,

pogooglowalem troszke, ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie.

Otoz mam plyte Biostar I91GL-M7U
http://www.biostar.com.tw/products/mainboard/board.php?name=I91GL-M7U#

Ma ona 24pinowe zasilanie ATX, przy czym mozna podlaczyc 20pin. Jest tez
rowniez 4pinowe, kwadratowe zlacze na gorze plyty (po prawym gornym na
zdjeciu) opisane w instrukcji jako dodatkowe zasilanie 12V. No i wlasnie
pytanie - czy jak podlaczam zasilacz przez przejsciowke (ew. nowy zasilacz
z 24pinami), to powinienem podlaczyc rowniez zasilanie do tego kwadratowego
wejscia? Taki kwadratowy kabelek wystaje z mojego zasilacza i poki co
podlaczony jest przez przejsciowke oraz do 4pinowego zlacza. Byc moze nie
rozumiem po prostu zapisu w instrukcji.

--
Pala
gg: 778724