Re: Chlodzenie wodne dysku.

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 16:06:39 MET

ToMasz napisał(a):
> jak gdzies widziałem taki "blok " wodny. kawał blachy miedzianej( 2mm)
> wielkosci dysku, przykręcany od spodu dysku, a z drugiej strony dwie rurki z
> wodą. nie wiem czy takie cos odprowadzi całe ciepło, ale trzeba by
> spróbowac.

Tak odbierzesz ciepło z obudowy HDD, z którą ten blok będzie miał
styczność. A co z elektroniką, do której bloku nie przyłożysz? Będzie
się gotować w środku, jak jeszcze zasłonisz wszelki dopływ powietrza
kawałem blachy miedzianej ;) IMHO to jest rozwiązanie podobne do
chłodzenia wodą zasilaczy - bez sensu...

--
Psylo