Re: tania drukarka do foto ?

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 15:30:01 MET

Był 7 listopad (poniedziałek), gdy o godzinie 21:11 *Kaja* w pocie czoła
naskrobał(a):

> Moja drukareczka Lexmark Color Jetprinter 1020 drukuje jak nowa pięknie
> zdjęcia. Pojemnik color - atramentowy bodajże.
> Kupuję papier fotograficzny (lepszy jest mat) i mam zdjęcia jak od
> fotografa.
Trudno mi w to uwierzyć, bo coś takiego miałem przez kilka lat. Ma tylko
miejsce na jeden pojemnik: czarny lub kolor. Przy wydruku w kolorze
wyraźnie widać przejścia głowicy, a przejścia w kolorach bardzo
widoczne.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2005-11-08 15:25:35