Re: tania drukarka do foto ?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 20:01:02 MET

Paweł wrote:

> Czy tanie -( najtańsze)~250zł- drukarki HP które teraz są w
> ofercie tej firmy- mają sensową jakoś wydrukowanych zdjęć? W
> opcjach tam pisze "foto" - ale czy jest to tylko marketnig czy
> naprawde przy tuszu foto, i papierze foto- zdjecia są świetne

Widziałem wydruki z kilku tanich modeli HP (np. 5150) z użyciem tuszu
fotograficznego i jakość jest według mnie bardzo dobra. Jeżeli chcesz
względnie tanio drukować zdjęcia, nie trzeba kupować drogiej drukarki.
Pamiętaj jednak o kupnie drukarki z możliwością używania tuszu foto,
bez tego pojemnika jest dużo gorzej. Bardzo dobre są też wydruki z
tanich modeli Canona (iP1500,2000). W obu przypadkach mówie o wydrukach
z użyciem oryginalnego tuszu.

--
# Łukasz Ledóchowski
# gg: 503647 lukled@tlen.pl