Re: Jaka drukarka atramentowa z 4 pojemnikami z tuszem?

Autor: Krzysztofsf <krzysztofsf_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 12:26:55 MET

Artur Dębski <arturdebski@autograf.pl> napisał(a):

> Witam wszystkich,
> Mam kupić do firmy drukarkę atramentową
> z 4 pojemnikami na tusz ze względu na wysokie zużycie
> jednego z kolorów.
>
> Jaką drukarkę tego typu polecicie w cenie do powiedzmy
> około 320 zł brutto? - jak najmniej awaryjną, niekoniecznie superszybką,
> wytrzymującą sporą ilość drukowania.

Kradzioną?

Ustal najpierw ile kopii miesiecznie i rocznie ma byc drukowane na tym
sprzecie (nie wszyscy producenci podaja takie dane oficjalnie) a potem
analizuj dalsze czynniki.
Taniutkie drukareczki sa przeznaczone do domowego wykorzystania i w biurze
dadza pseudooszczednosci.
Ja osobiscie polecam Canon, z tym, ze brak oficjalnych danych o miesiecznych
normach wydrukow - nusisz podpytac u przedstawicieli.

> Jak ma się koszt takiej drukarki do jej późniejszej
> eksploatacji? (relacja ceny drukarka/tusze)

najlepsza metoda wyceny to dodac koszt drukarki do kosztow wydrukow za jakis
okres - wtedy widzisz ile naprawde kosztuje wydrukowanie np 50 tys arkuszy w
dwa lata.
Przy takiej metodzie rzeczywiste koszty przykrywaja wyjsciowa cene tanich
drukarek.