Jaka drukarka atramentowa z 4 pojemnikami z tuszem?

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 09:48:03 MET

Witam wszystkich,
Mam kupić do firmy drukarkę atramentową
z 4 pojemnikami na tusz ze względu na wysokie zużycie
jednego z kolorów.

Jaką drukarkę tego typu polecicie w cenie do powiedzmy
około 320 zł brutto? - jak najmniej awaryjną, niekoniecznie superszybką,
wytrzymującą sporą ilość drukowania.

Jak ma się koszt takiej drukarki do jej późniejszej
eksploatacji? (relacja ceny drukarka/tusze)

Osobiście wyszukałem Epson Stylus Color C66 -
zupełnie nie znam opinii o tej drukarce i niewiem czy się
w nią "pakować" - do tej pory HP rządziło u mnie w firmie

Dziękuję i pozdrawiam

--
Artur Dębski