Re: Nagrywarka CD-R na SLAVE -- czy to kiedykolwiek działa?

Autor: Marcin Netmaniak <m.netmaniakTNIJ_at_gmail.com>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 10:46:47 MET

Dnia Tue, 8 Nov 2005 10:23:43 +0100, Edzi napisał(a):

> Bez problemu wypalam płytki nawet dvd na nagrywarce podłączonej jako slave na
> jednej taśmie z dyskiem.

No... to jest dla mnie bardzo informatywna odpowiedź, bo przed nią nie
byłem w ogóle pewien, czy to jest problem konfiguracji "taśmowej", czy
może napędu... Mowa jest o LiteOn LTR-52327S z najnowszym biosem (ale
na poprzednim było to samo). Kiedy miałem ją podpiętą jako MASTER (ok.
rok czasu), nie było żadnych problemów.

> To raczej nie to, ale spróbuj... może uda się zejść do np. 8*

Tak, jak tylko zaopatrzę się w baterię certyfikowanych płytek ;-)

> Nagrywarka ma chyba "buffer under run"? bo jak nie to to może być przyczyną...

Ma oczywiście. Wszystko jest włączone i poustawiane odpowiednio. W
sumie to mi nie robi wielkiej różnicy, bo dużo płyt nie wypalam, a
starszy napęd przydaje mi się teraz głównie jako "zczytywacz" danych
na dysk, no ale trochę to wszystko dziwne. A już najbardziej ten
moment tuż przed "burn fail", kiedy absolutnie nic nie wskazuje na to,
że za chwilę tak się stanie (bufory pełne itd.).

--
Pozdrawiam,
Marcin Netmaniak