Re: Jak to jest z napięciami na starycj płytach a nowszymi procesorami

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 22:56:48 MET

"Wojciech Michalczuk" <wmichal-wykasuj-@gazeta.pl> wrote in message
news:166om5bt7j4nl$.dlg@littera.docet.littera.nocet...

> I tutaj w sprzeczności stoi inny post zamieszczony w tym wątku. Uzgodnicie
> zeznania? :)

Co tu uzgadniac, po pierwsze poszukaj ktore slotoket'y MSI mialy bug'a, po
drugie zaden slotket MSI nie ma regulacji napiecia (tak jak slotket abita a
walsnie te sltokety sa wuazane za najlpesze dzieki aktywnemu terminowaniu
magistrali). Jedyny znany mi producent sltoketow z regualcja napiecia
(stabilizator potrafiacy ustawic napieca dla nowszych rdzeni) to slotket
firmy powerleap.

Na temat slotketow poczytac mozna tu:
http://www.geocities.com/_lunchbox/

A sam mam w domu kilka roznych slotketow i gwarantuje ze mozna na jumperach
ustawiac tylko VID ale nie regulowac napiecie - inaczej jesli plyta ma ma
ograniczenia i nie potrafi zasilac procka to nic nie pomoze ustawienie VID
na slotkecie