Re: Jak to jest z napięciami na starycj płytach a nowszymi procesorami

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 21:05:59 MET

On Mon, 7 Nov 2005 02:34:21 +0100, Sander wrote:

> Płyta powinna rozpoznać CPU i dać mu takie napięcie jakie potrzebuje.
> BTW przy 2.0V temu Celeronowi nic nie będzie :)

Mówisz? Bo wiesz, to jest płyta na Slot1. Będę używał tego na przejściówce.
O takim wynalazku jak Celeron II to ta płyta w życiu nie słyszała :) A i
nie wiem czy sygnały regulujące napięcie przejdą przez Slot1?

Ale, skoro mówisz że 2.0V Celeronowi nie szkodzi, to zaryzykuję. Radiator
trzeba by jakiś większy dać jednak... Trochę mam obawy jeszcze związane z
tym, że nie mam tam żadnej możliwości kontroli temperatury :)

> Tak.

I tutaj w sprzeczności stoi inny post zamieszczony w tym wątku. Uzgodnicie
zeznania? :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//