Re: chlodzenie sapphire radeon 9600

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 22:08:11 MET

Michal Bien wrote:

> Przeczytaj jeszcze raz wczesnijszy post, ewentualnie
> jeszcze raz i tak do skutku. Przeciez o tym samym wlasnie pisalem.
> Kluczowe jest slowo DOSC cichy, przynajmniej porownujac do
> czesci wentylatorow standardowo montowanych przez producentow na
> kartach graficznych.

tak wiem... doczytalem to zaraz po tym jak wyslalem posta jednak i tak
obstaje przy swoim. nie porownujmy chlodzenia alternatywnego do
zestawow standardowych bo bedziemy sobie zanizac poziom. silencer
poprostu *nie* *jest* cichy i stwierdzenie _dosc_ _cichy_ jest
nieadekwatne do sytuacji faktycznej.

uff powiedzialem :)

--
pozdrawiam