Re: temperatura 6600GT

Autor: Szo <biczass_at_interia.pel>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 19:15:00 MET

Użytkownik "Adam Jarecki" <_a_d_a_m_j_@_p_l_e_n_e_t_._p_l_l> napisał w
wiadomości

> forceware z serii 6x, i nowsze napewno maja zaimplementowane zakladki do
> mierzenia temperatury aczkolwiek czasami producent blokuje mozliwosc
> odczytu, trzeba wtedy zmodyfikowac bios karty.

mam w sterownikach ;) slepota nie boli ;)

> IDLE 44 C STRESS 62 C karta chodzi przy ustawieniach 550@1100 na zalmanie
> VF700-Cu (wersja z mostkiem HSI czyli pod AGP)

hmm.. tez mam wersje AGP gigabyte i wlasnie mysle nad tym zalmanem tak pro
forma ;) bo w sumie narazie nie halasuje ale pewnie zacznie..
czyli daje sie to zalozyc bez problemu? i sa najwyrazniej 2 wersje.. z
bonusowym radiatorem na HSI musze szukac..

--
pozdr  Szo