Re: Coś się dzieje z nagrywarką...

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 17:45:35 MET

Jacek P. <jpietruszczak@neostrada.pl> wrote:

> Mam nagrywarkę NEC 3500AG i od jakiegoś czasu nie chce mi nagrywać
> płyt DVD z obrazów. W nero pokazuje komunikat błąd kalibracji mocy, a
> w Alkoholu długo mieli płytką i też się wywala. Czy to wina
> nagrywarki?

            Raczej tak - typowy objaw nagrywarki odchodzacej do Krainy Wiecznego
Promienia. No chyba ze tak dzieje sie tylko przy wypalaniu obrazow, a przy
kompilacji jest OK - wtedy szukaj przyczyny w sofcie.

> W sumie urządzenie nie jest znowu zbyt stare, ma raptem roczek, a tu już
> zaczynają się z nim akcje...

            Zalezy jak i w jakim otoczeniu byla uzywana. Po to masz gwarancje by
z niej korzystac. CO najwyzej przed oddaniem mozesz przeczyscic na sucho
optyke, ale jesli nagrywarka pracuje w zakurzonym pomieszczeniu to brudzi
sie nie tylko sama soczewka, ale i zespol luster i pryzmat. Tego z zewnatrz
nie wyczyscisz, a nagrywarki nie rozbierzesz ze wzgedu na gwarancje. Tak
czy siek - GOTO serwis.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl