Re: I znów wybór karty graficznej

Autor: Dape <dape_at_dape.info>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 17:24:12 MET

red napisał(a):

> Gigabyte GeForce 7800GT 256MB 256 PCI-E - 1569,00 zł
>
> 69 zl dolozysz, a masz prawdziwego potwora, ktory GTO2 (mocniejsze karty
> tez) zje bez zadnego zajakniecia. A co dopiero po O/C - nawet 7800GTX
> sie schowa, ktory tak dobrze sie nie kreci.
>
> http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=474947415f47465f3738303047545f3235365f50

Problem jest taki ze mam obudowe tracer ivory i z niej zasilacz (niby
400W - ale wiadomo jak to jest z noname jak ma 300 to dobrze)- i tu nie
wiem czy da rade - co prawda dysk mam tylko jeden - naped tez. Jak
sadzisz uciagnie ?? Jesli tak to oczywiscie kupie 7800 :)

--
Celeron 2.8@2.94 64bit | Win x64 | 1.72 GB RAM