Re: I znów wybór karty graficznej

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 14:12:33 MET

Dape wrote:
> Ostatnio pytałem o wybór karty graficznej w okolicach 600-700 zł otóż
> zmieniła mi się sytuacja i mogę wybrać sobie dowolną kartę do 1500 zł. I
> teraz jestem już zupełnie zakręcony. Czy opłaca się wziąć "przerobionego
> GTO2" z Saphire (wgrany bios od XT - 16 potoków) za ok 1200 zł ? Czy
> może lepiej wybrać coś innego ? Nie interesuje mnie hałas itd... jedynie
> wydajność i to żeby karta posłużyła jak najdłużej.

Gigabyte GeForce 7800GT 256MB 256 PCI-E - 1569,00 zł

69 zl dolozysz, a masz prawdziwego potwora, ktory GTO2 (mocniejsze karty
tez) zje bez zadnego zajakniecia. A co dopiero po O/C - nawet 7800GTX
sie schowa, ktory tak dobrze sie nie kreci.

http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=474947415f47465f3738303047545f3235365f50

--