Re: Pytanie do overclockerow

Autor: Krzysztof Kuźmicki <krzyh_at_redstar.toya.net.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 15:41:10 MET

Użytkownik "gostek" <gostek7777777@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dkl04u$668$1@atlantis.news.tpi.pl...
>Z gory mowie, ze specem od podkrecania procesorow nie jestem. Mam starego
> AMD 1800. Trafil mi sie model bez blokady mnoznika, wiec przy
> czestotliwosci
> plyty 266 Mhz nieznacznie podbilem mnoznik, tak, ze plyta rozpoznaje go
> jako
> AMD 2000.
>
> Niedawno kupilem nowa pamiec i wyrzucilem stara (nowa 400 MHz, stara 266
> MHz). Zastanawiam sie czy mozna podkrecic procesor troche inaczej -
> zwiekszyc czestotliwosc plyty, a zmniejszyc mnoznik.
>
> Jaka pare byscie polecali (mnoznik, czestotliwosc plyty), tak by nie
> [...]
Ustaw go odrazu na FSB=166 i odpowiednio zmniejsz mnoznik. Ja mialem durona
z FSB 100 i dzialal na FSB 133, a teraz mama athlon1700+@2100Mhz czyli
FSB=200*10,5. Nie krec magistral poza standardowe wartosci bo jak jestes
newbie w tych sprawach to mozesz spalic dyski i karty PCI, wiec FSB na
100/133/166/200 i odpowiednio mniejszy mnoznik. najlepiej bedzie jak pamieci
beda mialy takie samo taktowanie co FSB.

Pozdrawiam