Pytanie do overclockerow

Autor: gostek <gostek7777777_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 14:31:35 MET

Z gory mowie, ze specem od podkrecania procesorow nie jestem. Mam starego
AMD 1800. Trafil mi sie model bez blokady mnoznika, wiec przy czestotliwosci
plyty 266 Mhz nieznacznie podbilem mnoznik, tak, ze plyta rozpoznaje go jako
AMD 2000.

Niedawno kupilem nowa pamiec i wyrzucilem stara (nowa 400 MHz, stara 266
MHz). Zastanawiam sie czy mozna podkrecic procesor troche inaczej -
zwiekszyc czestotliwosc plyty, a zmniejszyc mnoznik.

Jaka pare byscie polecali (mnoznik, czestotliwosc plyty), tak by nie
przesadzic z podkrecaniem i by nie spowodowaloby to utraty stabilnosci
systemu. Dodam, ze mam plyte Asusa.