Re: problem z grafiką

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 00:19:45 MET

hefalump napisał(a):
> Witam.
> Często przenoszę komputer z miejsca na miejsce. Często więc pod/odłączam
> monitor.
> Właśnie wróciłem do domu, podłączam monitor do mojego panela i ... i
> niestety widzę
> na ekranie, że częśc obrazu (widoczne szczególnie na małej czcionce -
> nazwy ikon, outlook)
> jest niewyraźna - niewyraźna w sensie delikatnie rozmyta. Rozmyty jest
> obraz w pasach pionowych o +/- cm.
> co 10 cm. mniej więcej. W sumie widoczne to jest tylko na czcionce, ale
> jest widoczne.
> [...]

Sproboj przeinstalowac/zaktualizowac sterownik monitora to raz, dwa
sprawdz czestotliwosc odswiezania - kiedys mialem podobny problem w
pracy i pomoglo zmniejszenie odswiezania. Generalnie objaw byl identyko
- jakby rozmycie tekstu co 2-3 linijki wysietlane na ekranie.
Jesli to nie pomoze to byc moze cos nie teges ze sprzetem...

Pzdr OMSON