Re: jaka plyte s754 i nf4

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 21:09:55 MET

mistrzu wrote:

> Jaka plytke polecacie socket 754 na nforce 4 ponizej 300 PLN ?

Osobiście posiadam Gigabyte'a K8NE na NForce4-4x i jestem średnio
zadowolony. Płyta ma problem ze wstaniem przy FSB>250. Mój Sempron
2600+ chodzi w tej chwili jako 8x267, pod Windowsem jest w pełni
stabilna, ale zawiesza się od czasu do czasu podczas zwiększania FSB
przy bootowaniu. Jest to dosyć irytujące. Wentylator na chipsecie
niestety mocno się grzeje, przyda się dodatkowe chłodzenie. Tylko dwa
3-pinowe wyjścia do wentylatorów na płycie też sprawiają pewien
niedosyt. Poza tym, nie mam zastrzeżeń:) Osobiście posiadam ją w
obudowie desktop i jest bardzo dobrze rozplanowana. Mam swobodny dostęp
do wszystkich elementów.

--
# Łukasz Ledóchowski
# gg: 503647 lukled@tlen.pl