Re: [notebook] ASUS vs FS

Autor: jahu <jahu1_USUN_TO_at_ferdek.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 16:22:10 MET

BlackBIT napisał(a):

> Dziekuje za informacje. Wlasnie sie z tym licze, ze podane parametry sa
> "naciagane". Mam jeszcze pytanie co do jakosci wykonczenia, spasowania
> i ogolnie konstrukcji mechanicznej?

Mam tego laptopa dopiero pare tygodni, więc na razie nie miało prawa nic
się zepsuć. Wszystko wygląda bardzo ładnie i przyjemnie. Jakość ok - nie
mam nic do zarzucenia. Używałem do tej pory tylko paru HP i Compaqów -
Fujitsu trzyma ten sam poziom. Kolor czarny - bardzo ładny, tylko szkoda
że klapa laptopa nie jest z zewnątrz też czarna. Tu są zdjęcia tego
laptopa, można pooglądać
http://www.bench-market.com/vidito.php?sid=9096

Gdybym miał doszukać się jakiś wad to troszkę mnie zawiodła matryca - ma
nie za szerokie kąty widzenia, mogła by mieć też ciut lepsze kolory, ale
to naprawdę drobiazg. Ogólnie konstrukcja udana - chyba w cenie <3500 zł
netto jeden z lepszych jeśli chodzi o czas pracy na bateriach.

pozdrawiam
jahu