Re: O/C GF - pytanie

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 16:17:18 MET

Użytkownik FrOG napisał:
> Czy da sie zrobic tak zeby dla tego 2D bylo zawsze 300/900 a dla 3D takie
> jak ustawie?

W jakim programie to ustawiasz?
Ja mam GF6600GT Leadteka też na AGP(widać po domyślnym taktowaniu
pamięci) i ustawiam to programem WinFox.
Objawy z pamięcia są czasem takie same.
To chyba dlatego, że program testuje od razu nowe ustawienie.
Po restarcie ustawienia dla 3D są zapamiętane, a w 2D pamięć taktowana
odpowiednio niżej.
Można też ustawić dla 3D, kliknąć zastosuj, a potem ustawić dla 2D i też
będzie dobrze z rozdzieleniem taktowania pamięci.
Na razie max co wycisnąłem na standardowym chłodzeniu to 570/1100.
Na 600 już są potężne artefakty, nie wiem czy nie daje rady chłodzenie,
czy może Szef360.

--
majstermod