Re: ABIT AN8 Ultra

Autor: M.K. <mkweb_at_odwa.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 13:37:44 MET

Użytkownik "Prof. Wilczur" <pawelgaj@op.pl> napisał w wiadomości
news:dkgkmq$j3g$1@news.onet.pl...
>W plycie glownej ABIT AN8 Ultra jest sporo LEDów. Niestety nie wiem na jaki
>kolor powinny sie one świecić. W instrukcji nie jest to opisane. U mnie
>jednaa swieci sie na zielono (VCC) a reszta pozostalych na czerwono (
>miedzy innymi 5VSB). Tych czerwonych jest sporo wiec w obudowie robi sie
>dosc przerazajaco czerwono. Moj zasilacz (chieftec 400W) nie doprowadza do
>plyty glownej wtyczką ATX jednego kabla (bialy -5V). Tak ma ten zasilacz od
>nowości. Czy to dlatego LEDy swieca sie na czerwono? Czy to oznacza jakis
>error?

Z instrukcji tej płyty wynika jedno - albo świecą, albo nie.
Inaczej mówiąc są jednobarwne i świecą swoim kolorem albo nie świecą wcale.

2-23
(11). Status Indicators

LED1 (5VSB): This LED lights up when the power supply is connected with
power source.
LED2 (VCC): This LED lights up when the system power is on.

Pozdro
Maciej