ABIT AN8 Ultra

Autor: Prof. Wilczur <pawelgaj_at_op.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 22:43:40 MET

W plycie glownej ABIT AN8 Ultra jest sporo LEDów. Niestety nie wiem na jaki
kolor powinny sie one świecić. W instrukcji nie jest to opisane. U mnie
jednaa swieci sie na zielono (VCC) a reszta pozostalych na czerwono ( miedzy
innymi 5VSB). Tych czerwonych jest sporo wiec w obudowie robi sie dosc
przerazajaco czerwono. Moj zasilacz (chieftec 400W) nie doprowadza do plyty
glownej wtyczką ATX jednego kabla (bialy -5V). Tak ma ten zasilacz od
nowości. Czy to dlatego LEDy swieca sie na czerwono? Czy to oznacza jakis
error?

Druga sprawa to instalacja procesora w gniazdku. Gniazdko bez wlozonego
procesora zamyka sie u mnie płynnie (ruch wajhy) natomiast jak sie wloży
procesor i opuszcza sie wajhę do pozycji zamknietej wtedy w polowie ruchu
wajha przeskkuje nieprzyjemnie w polowie drogi (troche zaczalem sie nawet
obawiac czy mi to gniazdko nie uszkodzi nóżek procesora.... otworzylem dla
pewnosci gniiazdkoi sprobowalem jeszcze raz zamknąć - to samo (dziwny
przeskok)....

Czy te płyty gówne tk maja czy moze wszystkie podstawki 939 tak dzialaja????
Moze ktos z Was sklada komutery i wie....

Z gory dziekuje za odpowiedz,
P.