Re: Ranking laptoow - co wy na to!?

Autor: Tomek Domek <no_at_spam.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 11:38:35 MET

> W czerwcu kupowałem HP 6110 właśnie. I wtedy dawali (od niedawna)
> gwarancję 2 lata do własnego użytku, a rok jeśli na firmę. Teraz jest
> inaczej?

no to tez jakies dziwne podejscie do klienta i mala wiara w wytrzymalosc
sprzetu w normalnych dla niego warunkach... notebook jest do pracy, a nie
lezenia na serwertce kolo telewizora

> A na matrycę się nie skarżę. Już raczej złości mnie (choć jak dotad za
> bardzo w praktyce nie pzreszkadza) bateria, która "od nowości" trzyma
> nieco ponad 2 godziny. A miało byc dłużej. ;-)

eee tym to sie nie przejmuj, wartosci jakie podaja producenci sa uzyskiwane
w warunkach laboratoryjnych, ktore nijak sie maja do rzeczywistosci :-)
tylko niektorzy maja takie szczescie, ze ich baterie trzymaja tyle samo, a
nawet wiecej niz deklaruje producent i to przez wiele dlugich lat lat ;-)

tomek