Re: Ranking laptoow - co wy na to!?

Autor: Woj <womazur_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 11:04:08 MET

Użytkownik "Tomek Domek" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:d14ff$436c7861$540ac69e$5880@news.chello.pl...

> Myslimy, ze trafiles na wyjatkowo uczciwego sprzedawce. :-) Oczywiscie
> mozna sie sprzeczac czy Fujitsu jest lepsze od HP, ale bez watpieniem
> rzcza na ktora nalezy zwracac uwage jest gwarancja producenta- rok na taki
> sprzet to malutko, a naprawy czesto kosztuja tyle, ze nie warto samemu sie
> za to brac
> tomek

W czerwcu kupowałem HP 6110 właśnie. I wtedy dawali (od niedawna) gwarancję
2 lata do własnego użytku, a rok jeśli na firmę. Teraz jest inaczej?
A na matrycę się nie skarżę. Już raczej złości mnie (choć jak dotad za
bardzo w praktyce nie pzreszkadza) bateria, która "od nowości" trzyma nieco
ponad 2 godziny. A miało byc dłużej. ;-)

Pzdr.,

Woj