Re: HDD ....pomocy

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 10:05:25 MET

Bodzio wrote:
> ....a mianowicie. Może będziesz wiedział jak to zrobić. Miałem HDD 250 GB
> podzielony na 3 partycje. System 20 GB, 106 GB i reszta gdzieś około 107GB.
>
> Teraz za pomocą partition magic 8 zrobiłem z 250GB 2 partycje , lecz jest
> problem by otworzyć ten folder gdzie są pliki (brak dostępu).

Normalna rzecz. zastanawiam się, ile jeszcze takich postów potrzeba,
żeby ludzie przestali się bawić programami do cudownego łączenia i
dzielenia partycji.

Może to niezbyt elegancko z mojej strony pisać takie rzeczy, kiedy nie
potrafię zdalnie pomóc Koledze, ale ja takich zażaleń słucham już od
paru lat i jakoś ludziska nie mogą z tego wyciągnąć stosownych wniosków.

Naprawdę tak trudno zwalić to wszystko na kompakty albo drugi dysk zanim
zacznie się psuć ten pierwszy?