HDD ....pomocy

Autor: Bodzio <bodziosystemelectronics_at_buziaczek.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 09:51:10 MET

....a mianowicie. Może będziesz wiedział jak to zrobić. Miałem HDD 250 GB
podzielony na 3 partycje. System 20 GB, 106 GB i reszta gdzieś około 107GB.

Teraz za pomocą partition magic 8 zrobiłem z 250GB 2 partycje , lecz jest
problem by otworzyć ten folder gdzie są pliki (brak dostępu).
Najbardziej mnie to boli, że tam są zbiory gier z przed 4 lat. Kopie CD gier
i z sieci. Tyle prądu, tyle elektroniki nadpalonej, ja tego w inny sposób
nie odzyskam. co jest najlepsze to, to że defragmentator widzi pliki.

POMÓŻ MI