Ranking laptoow - co wy na to!?

Autor: Kuba <kuubaa_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 08:59:08 MET

Zamierzam kupić laptopa gr cenowa 3000-4200 więc przystąpiłem do rozpoznania.
Sprzedawca w jednym z dużych salonów gdzie mają pełny przegląd sprzętu
stwierdził, że pod względem jakości i niezawodności na I miejscu jest IBM i
Dell, na II Toshiba z Fujitsu, na III HP, cała reszta to już ostatnia liga.
Przyznam, że jestem zaskoczony oceną HP bo właśnie celowałem w model serii
6110. Ale stwierdził on, że ma tylko rok gwarancji ponieważ jest to sprzęt
znacznie bardziej zawodny od czołówki oraz że ma znacznie gorszą matrycę niż
Fujitsu i Toshiba. Co wy na to?