Re: Dane gwarancja dysku

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 08:31:47 MET

Osadnik wrote:
> Popraz pierwszy jak ma kupiony dysk pojawiły sie Badsectory - jest to
> zaledwie 4KB ale na samympoczatku dysku - Dysk ten to SATA SAmsung
> 160GB. Garancje ma wszystko jest, wiec wystarczyło by isc i wymienic (a
> mam na to dokładnie dwa lata). Jendka porbleme sa dane. Dzwoniłem do
> Samsunga - powidzili zę jelsi sprawdzą dysk to dostane nowy. a ja sie
> zapytałem ze jest mozliwsoc przkopiowania wsystich plików na mijescu w
> serwisie - oni mówi że ie wiedzą czy to jest mozłwie bo nie mja dysku.
> Ale zebym zrobil sobie kopie na płytach CD/DVD (echm kto z was robi
> [...]

1. Myślałeś o słowniku ortograficznym?

2. Skoro Twoje dane są dla Ciebie tak bezwartościowe, że nawet nie
robisz kopii zapasowych, to po co właściwie chcesz je kopiować na ten
nowy dysk?

Nie liczyłbym na to, że serwis skopiuje Ci dysk. Najpier stary dysk
idzie do reklamacji - to trwa jakiś czas. Potem ewentualnie dostajesz
nowy, czysty. Nie wymienią Ci dysku od ręki.