Dane gwarancja dysku

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 21:49:40 MET

Popraz pierwszy jak ma kupiony dysk pojawiły sie Badsectory - jest to
zaledwie 4KB ale na samympoczatku dysku - Dysk ten to SATA SAmsung
160GB. Garancje ma wszystko jest, wiec wystarczyło by isc i wymienic (a
mam na to dokładnie dwa lata). Jendka porbleme sa dane. Dzwoniłem do
Samsunga - powidzili zę jelsi sprawdzą dysk to dostane nowy. a ja sie
zapytałem ze jest mozliwsoc przkopiowania wsystich plików na mijescu w
serwisie - oni mówi że ie wiedzą czy to jest mozłwie bo nie mja dysku.
Ale zebym zrobil sobie kopie na płytach CD/DVD (echm kto z was robi
backup pełnego dysku na DVD co miesiac?) Ja mu na to ze posiadam dane
których niemoge nagrac ani na CD ani na DVD - dlaczego ponieważ posiadam
pliki które w całosci maja koljeno po 17GB a drugi 25GB i nijak moge to
skopiowac na nosnik optyczny pozatym nawet jesli podziele to nie mam
penosci co do integralnisci tych dancyh pozaym co mam zrobić z
pozostałymi 118GB danych?
Czy jest to możłiwe zebym dostał drugi dyk i mógł skopiowac dane u nich
na miejscu? Czy ktośwykonywał podobną operacje? A mozezostaj emi tylko
mołżiwosc kupoienia drugiego dysku - skopoiowania struktury fizycznej a
tamtego zanisienie na gwarancje?