Re: notebook ?

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 07:43:18 MET

Marcin Burda napisał(a):
> Witam !
> Poszukuje od paru dni notebooka bez zintegrowanej karty dzwiekowej i
> sieciowej ale zeby mial wejscia na 2 x PCMCIA.
> Czy znacie jakies modele ktore by spelnialy moje wymogi :)
>
> p.s
> Odrazu odpowiadam dlaczego nie chce zintergowanego dzwieku i sieciowki:
> Dzwiek bo mam glosniki 5+1 i chce wpiac karte audigy 2 na PCMCIA
> Sieciowka wiekszosc notebokow wyposazona jest w 10/100 a ja potrzebuje
> sieciowki 10/100/1000
>
> Z gory dzieki za info..

Zależy od budgetu- ale łatwiej bedzie znaleźć laptopa z sieciówką 1000 i
jedną PCMCIA- karta dzwiękowa będzie zawsze, ale oczywiście można ją
wyłączyć.- pozatym co z pracą na kolanie w terenie? głucho wtedy?

A przy okazji mam pytanie troche podchozące pod temat- czy to będzie
działać?;
Laptop z marną karta sieciową mobilnie pracuje na niej kiedy jest
używany w "terenie"
a w stacji dokującej podpięta przez USB lepza karta dzwiękowa i dobre
głośniki
        - czy to się bedzie automatycznie przestawiało?