Re: Notebook FS8010 vs ASUS A3L ?

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 07:30:39 MET

Adam Szewczak napisał(a):
> Hej.
>
> Jakos nie znalazlem konkretnie grupy tematycznej ani jakis miarodajnych
> testow.
>
> Dzis obejrzalem je namacalnie w sklepie. Asus wyglada nieco solidniej.
> Fujitsu ponoc nowoczesniejszy.

Ja akurat Acera nieznm- ale mam porównanie;
-nowy Acer TM4600- słaba Sonoma 2,7kg i mocna karta grafizna
na jednej baterii około 4-4,5godziny/ z dodatkową zamiast CD do 6,5 ,
kosztował koło 5000PLN ( stacja dokująca 1000 i druga bateria
okazyjnie!! 400PLN)
-kontra F-S Lifebook S D6020- poleasingowy, używany sprzęcik ale tylko
1,7kg i słaba graficzna karta
na jednej baterii około 3-3,5godziny/ z dodatkową zamiast CD ponad 5 -
baterie niebyły regenerowane!!!
a kosztował z dodatkową baterią i dokiem 3000PLN

Jesli to ma być głównie sprzęt do pracy w "terenie" to waga jest napade
ważna i solidność wykonania i po doświadczeniach z kilkoma notebookami
taki używany- ale poleasingowy kupiony z fakturą i pisemną gwarancją.

Moja rada to IBM serii T lub inny jaknajwyższy model na jaki kogoś stać,
ale naprawde warto rozważyć używany- wybur nawet tych spzedawanych z
fakturą i gwarancją jest naprawde duży na allegro - codziennie coś można
znaleźć.

Bartek