Re: O/C GF - pytanie

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 22:57:17 MET

> próbowałeś Expertoola?

Wlasnie sprobowalem... to samo :/ Jak zmienie cos z pamiecia dla trybu 3D,
to to samo dzieje sie z trybem 2D. Z rdzeniem jest ok (tzn ustawiam sztywno
300 dla 2D i 585 dla 3D i dziala bez problemu - sprawdzalem w RivaTuner).

Pozatym w tym programie mam ograniczone przetaktowanie pamieci do 1080MHz i
nie wiem gdzie zmienic zakres (chociaz to malo istotne, bo i tak nie dziala
tak jak chcialem).

pozdrawiam!
FrOG