Re: Notebook FS8010 vs ASUS A3L ?

Autor: MarekP <mpojc_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 20:29:59 MET

Adam Szewczak napisał(a):
> Hej.
>
> Jakos nie znalazlem konkretnie grupy tematycznej ani jakis miarodajnych
> testow.
>
> Dzis obejrzalem je namacalnie w sklepie. Asus wyglada nieco solidniej.
> Fujitsu ponoc nowoczesniejszy.
>
> Czy ew ktos kto mial doczynienia moglby sie podzielic opiniami.
>
> Docelowo notebook bedzie pracowac w terenie, noszony w plecaku.

Wszystkie testy sa subiektywne.
A teraz bede obiektywny: pracuje na Asusie (A2SBH) juz drugi rok i
jestem z niego bzadowolony. To najlepszy z laptopow jakie uzywalem, a
bylo ich kilka....
W moim bateria nie wystarcza na dlugo, ale to moj wybor P4HT zamiast
Mobile. Prawie zawsze mam gniazdko w poblizu, ale do pracy w terenie to
TYLKO wersja z Mobile.

Pozdrawiam,

MarekP